Thread Back Search

اضحك تضحك لك الدنيا

اضافه رد
  • 7 - 8 - 2012 | 2:31 PM 3443 الصورة الرمزية EG3 EG3
  • بيسالها كام واحد مسك
    ﺃﻳﺪﻙ ﻗﺒﻠﻰ ﻓﺎ ﻧﻈﺮﺕ ﺇﻟﻰ ﺍﻷﺭﺽ ﻭﺳﻜﺘﺖ
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ..
    .
    ..
    .
    ..
    .
    ﻓﻘﺎﻝ ﻟﻬﺎ ﺍﻧﺘﻰ ﺯﻋﻠﺘﻰ ﺭﺩﺕ
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ﻷ ﺃﻧﺎ ﺑﻌﺪﻫﻢ

  • 7 - 8 - 2012 | 2:32 PM 3443 الصورة الرمزية EG3 EG3
  • الابـن : مــا مـعـنــى رجــل يــا ابــي ؟؟؟
    الاب : الــرجــل هــو الـشـخــص الاقــوى و الــذي يـحــكــم داخــل الـبــيــت !!!
    الابـن :
    .
    .
    ....
    .
    .
    .
    إذاً ســاصــبـحُ رجــلاً مــثــل . . أمــــي

  • 7 - 8 - 2012 | 2:32 PM 3443 الصورة الرمزية EG3 EG3
  • فوائد الزوجــــــــــه النكديـــــــــه !!

    1- تجعل لسان الزوج رطبا بذكر الله طوووول اليوم فتجدة دائما يقول حسبــــــي الله ونعم الوكيل.

    2-تساعد الزوج على غض البصر لانه تجعله يكره صنف الحريم اساسا .

    3-تساعد الزوج على صله الرحم فتجدة دائما قاعد عند أمه.

    4- تساعده فى المحافظة على وزنه لانها دائما تسد نفسه عن الاكل .

    5-يكون ناجحا فى عمله لانه هيقضي اكتر وقته فيه من زهقه منها وبكدا يبقي تحقق المثل اللى بيقول ( وراء كل رجل عظيم زوجه نكديه

  • 7 - 8 - 2012 | 2:33 PM 3443 الصورة الرمزية EG3 EG3
  • من أصعب المواقف التى قد تتعرض لها اى فتاه على الاطلاق !!
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    لما البنت تروح فرح قريبتها او صاحبتها وتلبس احلي فستان عندها وتحط احلي مكياج وتعمل كل ماهو جديد وفريد عشان تلفت الانظار
    -
    -
    وكل ماواحد غريب يشوفها ولسه هيسبلها يجي حد يعرفها ويقولها قدامه اية النضافه دي يابت مش بعاده يعني تلبسي اللي على الحبل

  • 7 - 8 - 2012 | 2:34 PM 3443 الصورة الرمزية EG3 EG3
  • المستفيد من الحب مش الولد ولا البنت لكن ^_^
    .
    .

    .
    .
    .
    .
    .
    السينما
    الكافيهات
    محلات الهدايا
    محلات البيتزا
    الكوافير
    بياع الورد
    بياع الترمس
    بياع كروت الشحن
    بياع الكلينكس
    الصيدليات عشان أدوية السكر و الضغط
    و أخيرا اسامة منير

  • 7 - 8 - 2012 | 2:35 PM 3443 الصورة الرمزية EG3 EG3
  • سأل الاستاذ الطالب:ما هو الشي الذي لونه اسود و اصفر و ينزل عسل؟؟
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    اجاب الطالب أتوبيس مدرسة البنات

  • 7 - 8 - 2012 | 2:37 PM 3443 الصورة الرمزية EG3 EG3
  • طريقة غسل الوجه
    البنات :
    ربع ساعه تعدل فى الميه ، لحد ما تعملها دافية

    وبعدين صابونة دوف طبعاً الغنية بالحليب والبيتنجان والخضراوات الطبيعية

    10 دقايق غسل الوجه و تدليكه عكس عقارب الساعة بإنتظام

    تنشيف الوجه بلطف بمنشفة سبونج بوب ببطء

    .
    .
    .
    .
    .
    الشباب :

    املى ايديك الاتنين و الطشهم على خلقتك ..
    و لو مفيش حاجة ينشف فيها التى شيرت موجود

  • 7 - 8 - 2012 | 2:41 PM 3443 الصورة الرمزية EG3 EG3
  • ﺑﻴﻘﻮﻟﻮﻫﺎ ﺍﻟﻮﻻﺩ
    .
    .
    .
    -1 ﻫﺎﻱ ﻣﻤﻜﻦ ﻧﺘﻌﺮﻑ> ده مبتدئ

    -2ﻓﻴﻦ ﺻﻮﺭﺗﻚ ﻣﻤﻜﻦ اشوف شكلك > ده لئيم

    -3ﺍﻧﺘﻲ ﻣﺮﺗﺒﻄﺔ؟> ده عبيط

    -4 ﻣﻤﻜﻦ ﺭﻗﻤﻚ ﻧﻔﺴﻲ ﺍﺳﻤﻊ ﺻﻮﺗﻚ ﺍﻛﻴﺪ ﺣﻠﻮ ﺯﻳﻚ> اكيد اهبل

    -5ﺍﻧﺎ ﺍﻭﻝ ﻣﺮﺓ ﺍﻗﻮﻝ ﺍﻟﻜﻼﻡ ﺩﻩ ﻟﺒﻨﺖ> كداب

    --6 ﺍﻧﺎ ﻣﺶ ﺑﺤﺐ ﺍﻟﻜﺪﺏ ﻉ ﻓﻜﺮﻩ> ده هو و الكدب مأنتمين

    -7 ﻣﺶ ﻋﺎﺭﻑ ﻟﻴﻪ ﻗﻠﺒﻲ ﺍﻧﻔﺘﺤﻠﻚ ﺑﺴﺮﻋﻪ > اصله دولاب بس مفتوح للبنات كلها

  • 7 - 8 - 2012 | 2:42 PM 3443 الصورة الرمزية EG3 EG3
  • لبنانية و سودانية ..
    قدموا على وظيفة سكرتيرة ..
    قال لهم المدير :
    .
    .
    ...أنا مابهمني الجمال .. أهم شيء عندي الثقافة ..
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    فسأل اللبنانية :
    .
    .
    ماهي بلد المليون شهيد .؟!
    قالت الجزائر .. مع ابتسامة لطيفة ورقيقة ..
    وسأل السودانية :..
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    قوليلي أسامي المليون شهيد

  • 7 - 8 - 2012 | 2:42 PM 3443 الصورة الرمزية EG3 EG3
  • وحده بتقول . . أتخانقت أنا وزوجي وقمت متعصبه وزعلانه وطلعت من الغرفه بسرعه وحسيت أن زوجي شدني من كمي .... قولتله أبعد عنى سيبني وقعدت أصرخ مش هسمع كلامك أبعد عني ... مش هقعد فى البيت ..... وبلف علشان ابعد ايده عني
    .
    .
    ..
    .
    .......
    .
    .
    لقيت كمي معلق فى الباب وزوجي مرمي على الارض و ميت من الضحك عليا

    ايه موقفكم لو كنتو مكانها

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

تصميم النور اونلاين لخدمات الويب المتكاملة