Thread Back Search

قصة غريبة ومرعبة .. ممنوع دخول اصحاب القلوب الضعيفة

اضافه رد
  • 22 - 3 - 2012 | 5:38 AM 2136 الصورة الرمزية حب عمرى حب عمرى

  • قصه غريييييييبه ومرعبه......

    ،،،،اليكم هذه القصة الغريبة التي يقشعر لها البدن

    القصه بتقول ان فيه بنت بتدرس في الثانويه واسمها (عبير ) مره راحت السوق مع امها

    وقابلت واحد واعطاها رقم موبيله اخذت الرقم واتصلت عليه تعرفت عليه وهو

    اسمه (خالد)المهم تعرفو علي بعض وزادت العلاقه وقويت بينهم ...المهم كلن منهم

    عايز يقابل الثاني ومش لاقيين طريقه وفجأه جت فكره لخالد...

    قال لعبير نتقابل عند المدرسه ..

    قالت عبير:: ازااااااااى؟؟؟

    قال أسمعي انتي أبوكى بيوصلك الصبح ويروح الشغل صح؟

    قالت :صح

    قالها أنا هاعدى عليكى وتركبي معايا

    قالت بس المديره بتكلم البيت

    قال :: أفصلي التليفون وارتاحي

    قالت::بس خايفه

    قال جربي ونشوف

    المهم راح ابو عبير ووصل بنته للمدرسه ومشى .. وثواني الا وخالد واقف وركبت

    عبير بسرعه وراحوا فطرو في كوفي شوب فخم وقعدوا يتفسحوا حتى الساعه

    12.5 راح خالد ونزل عبير ورجعت البيت وهي خايفه بس مفيش حد عرف حاجه .. وكلمت خالد على

    طول وقالت ان اهلها ما عرفوش
    وطمنته واتكلمواشويه وقال خالد ايه رايك اقابلك بكره

    قالت :لالالا مش كل مره تسلم الجره

    قال :المره دي جايب لك هديه

    قالت :عدى وأشوف الوضع

    ومر خالد في الوقت نفسه وركبت عبير

    المهم فضلوا على هالحال أسبوع كامل من السبت الى الاربعاء ...

    وجاء يوم السبت اليوم اللي نست فيه عبير تفصل التليفون.. وطلعت مع خالد ..

    والا التليفون يرن ..قامت أم عبير (يالله صباح الخير)
    أم عبير:الو وو

    المديره ::الو السلام عليكم

    أم عبير :عليكم السلام مين معايا؟؟

    المديره::أنا الاستاذه هدى مديرة المدرسه اللي بتدرس فيها بنتك

    ام عبير::اهلا ان شاء الله خير

    المديره :لا ما فيش الا الخير بس عبير بقالها أسبوع ما جاتش

    خير هى تعبانه؟؟؟

    أم عبير ::ازاى ...((وصرفت الموضوع)) أيه الله يسلمك البنت تعبت شويه بس

    المديره :: الف حمد الله على سلامتها مع السلامه ::

    أم عبير دارت بها الدنيا ومش عارفه تعمل ايه هل تعلم أبو عبير

    ولا تمسك البنت وتسألها ؟؟..؟؟

    المهم قالت لأبو عبير عن كل شيء وقال أسمعي ماتقوليش لها

    أي شيء أنا هاشوف بتروح فين...

    ويوم الاحد وصل أبو عبير بنته ومشى شوي وأنتظر وشاف

    العربيه عدت وركبت عبير بنته المهم العربيه كانت متفيمه

    ومشى وراها ابو عبير وطلعت عبير وخالد شقه

    وابو عبير نزل ومسك راعي الشقق

    وسأله وقاله شقه 14 وطلع أبو عبير وهو طالع السلم كان خالد نازل

    وما أنتبه أبو عبير له المهم طرق الباب وفتحت عبير وأنصدمت

    لما شافت أبوها وضربها وهي راحت المطبخ وأخذت السكينه

    عايزه تخوف أبوها وغلطت وطعنته في صدره وفى قلبة 100 طعنة وطاح الأب مغشى عليه

    وجه خالد وشاف الموقف وقال لعبير بسرعه شيلي معايا للحمام

    وحطوه في ((البانيو)) وملوه مياه وحطو عليه صابون الغسيل عشان الرغوه تخبى الجثه

    ورجعت البنت للمدرسه وهي بتفكر في

    اللي حصل حقيقه ولا خيال ..المهم طلعت من المدرسه ورجعت

    مع الباص وخبطت باب البيت وحصلت مفاجأه غريبه
    . @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    @
    .

    .

    أبوها فتح لها

    ....

    وصاااااااااااحت وقالت ::بابا مش معقول انت عايش ازاى
    .
    .
    .
    .
    .
    رد وقال ::مع تـــــــــايـــــــــــــد للغسيل مفيش مستحيل ....
    .
    .
    .
    .
    . هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه



    المواضيع المتشابهه:

  • 22 - 3 - 2012 | 5:45 AM 2136 الصورة الرمزية مـلاك الجنـه مـلاك الجنـه
  • ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    يالهوى ده انا اتخضيت خضه

    حرام عليكى يانونه

    تسلم ايدك ياقلبى على الخضه الحلوه دى على اخر الليل

    تقبلى مرورى ياقلبى

  • 22 - 3 - 2012 | 5:54 AM 2136 الصورة الرمزية حب عمرى حب عمرى
  • هههههههههههههههههه

    سلامتك من الخضة يا قلب نونتك

    نورتى الموضوع يا قلبى

  • 22 - 3 - 2012 | 10:05 AM 2136 الصورة الرمزية النمر الاسود النمر الاسود
  • دة العادي بتاع تايد لازم يفجئا ديما كدة بس في حاجة ميحراني هيا البنت متعبتش لما طعنتة ميت طعنة دة الواحد في الخناقة لما بيفضل بيضرب في حد بيتعب ربنا يديها الصحة هههههههههههههههههههههههههههههه تسلمي ياقمر علي الموضوع


    تقبلي مروري يا ثكرة


    النمر الاسود


  • 22 - 3 - 2012 | 11:22 AM 2136 الصورة الرمزية monY monY
  • هههههههههههههه
    يالهوى ميت طعنه وطلع عااااايش فى الاخر ال تـــــــــايـــــــــــــد للغسيل مفيش مستحيل ال
    ههههههههههههههه
    تسلمى حبيبتى


  • 28 - 3 - 2012 | 4:47 PM 2136 الصورة الرمزية ** secret love ** ** secret love **
  • اقتباس de mony
    هههههههههههههه

    يالهوى ميت طعنه وطلع عااااايش فى الاخر ال تـــــــــايـــــــــــــد للغسيل مفيش مستحيل ال
    ههههههههههههههه
    تسلمى حبيبتى


    هيطلع لك بليل يا موووووووني عوووووووووووو عوووووووووووو ههههههههههه



    يسلمووو ياقمر على القصه الجميله

  • 28 - 3 - 2012 | 8:04 PM 2136 الصورة الرمزية ألًأ دٌمَـ عُ ــة أمَيُ ألًأ دٌمَـ عُ ــة أمَيُ
  • ههههههههههههههههههههههه

    الحمد الله عرفت انو مقلب

    عشان مش انا اول واحده رديت

    وربنا يكون في عونك يا نيري

    وسلامتك من الخضة يا قمري

  • 17 - 4 - 2012 | 2:53 AM 2136 الصورة الرمزية حب عمرى حب عمرى
  • اقتباس de النمر الاسود
    دة العادي بتاع تايد لازم يفجئا ديما كدة بس في حاجة ميحراني هيا البنت متعبتش لما طعنتة ميت طعنة دة الواحد في الخناقة لما بيفضل بيضرب في حد بيتعب ربنا يديها الصحة هههههههههههههههههههههههههههههه تسلمي ياقمر علي الموضوع



    تقبلي مروري يا ثكرة


    النمر الاسود

    ههههههههههههه ايوة طبعا دايما بيفاجئنا

    يسلموووو على مرورك الجميل

  • 17 - 4 - 2012 | 2:55 AM 2136 الصورة الرمزية حب عمرى حب عمرى
  • اقتباس de mony
    هههههههههههههه

    يالهوى ميت طعنه وطلع عااااايش فى الاخر ال تـــــــــايـــــــــــــد للغسيل مفيش مستحيل ال
    ههههههههههههههه
    تسلمى حبيبتى

    ايوة يا مونى ميت طنعة مش كتير برضو هههههههههه

    نورتى يا قمر

  • 17 - 4 - 2012 | 3:00 AM 2136 الصورة الرمزية حب عمرى حب عمرى
  • اقتباس de nỞ ĿỘvэ λgĄĺn
    ههههههههههههههههههههههه

    الحمد الله عرفت انو مقلب

    عشان مش انا اول واحده رديت

    وربنا يكون في عونك يا نيري

    وسلامتك من الخضة يا قمري


    مش اتخضيتى انتى يا نوفا هههههههههههه

    بس مرة تانية مش تقلقى

    نورتى يا روح قلبى

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

تصميم النور اونلاين لخدمات الويب المتكاملة