Thread Back Search

الحلقة الاولى مع كرومبووووو

اضافه رد
  • 24 - 3 - 2012 | 11:14 PM 1465 الصورة الرمزية اسير الاحزان اسير الاحزان


  • الحلقة الاولى على السريع كده

    سهلة وبسيطة علشان خاطر القمر نوور

    ايميل سهر الليالى اتسرق يا جدعان







    اليوم حصلت حاجه متتصدقش
    واحد من الاعضاء عندة برامج هكر بعت رابط للأخت سهر الليالى
    ولطش الهوت ميل الخاص >>بيها يحراااااام
    وطبعاً علشان الميل محدش مسجل فيه غير أعضاء منتدى قلبنا
    فلازم اللى عمل كدة عضولذيذ من أعضاء المنتدي الحلوين
    سهر الليالى
    فضلت تعيط مش على الايميل لاء الميلات كتييييييربس علشان الموقف اللى

    هي مش متوقعه يحصل من أحد الاعضاء بس بكل أمانه العضو كان بيهزر مع سهر الليالى

    علشان هو خفيف الدم ومش غلس أبداً وفى نفس الوقت كان بيجرب البرنامج

    وعايذ يتأكد هيصيد ولا لاء وللاسف صاد فى ايميل سهر الليالى





    وعلشان سهر الليالى من طرف نوفا الادارة العليا قررت ترفع الموضوع لحقوق ألانسان فى المنتدي وهى نوفا وبدور ها الرئيسة وعلشان هى بيثق جداً فيا

    قرر أستدعائي بسرعه
    ولما وصلت وسألت سهر الليالى وده اول لقاء لى معها

    مين كان فاتح فى الوقت دة

    سهر الليالى قالت ثلاثه من الاعضاء الكرام

    ,.

    .,




    1\زيزى


    2\مونى

    3\سحر الانوثة


    فاستدعيت انا الثلاث اعضاء وسألهم بكل هدوء ايه اللى حصل يا حبايبى كدة مش حلو


    دة تهريج بايخ بصراحه كل يوم تصحوني من أحلي نومه بس يهوون علشان دالقنوات الفضائيه بتبعتلى مرة فى الاسبوع







    ( زيزى )
    اائل مر من هنا بهدوووء قالت انا كنت فاتح صحيح لكن مكنتش بتكلم مع سهر علشان كنت برد على


    مرام فى موضوع تاكسى المنتدى علشان انا وهى ضيوف الاسبوع ده وفاجأة سهر خرجت من على الميل



    (((مونى)))
    قال انا انا أنا أيوة كنت فاتح بس انا لسه جديد هنا فى المنتدي معاكم يعني صعب أعمل
    موقف زي كدة مع اى عضو علشان لسه موصلتش لدرجه دى مع ألاعضاء لكن

    انا علشان واثق من نفسي فى وقت قصير جداً هكون فى قلوب كل الاعضاء أخت صغيرة

    ليهم أدعيلي ياعم المفتش علشان انا بحب المنتدي هنا جامد ومبسوطة جداً معاهم دة كل اللى حصل




    ((سحر الانوثة ))
    نايمة سابقاً حاليا ابتدات تفوق قالت أنا ههههههههههههههههههههه انا بعشاقك انا انا كلى ليك انا انا انا انا انا انا

    انــــــــــــــــــــــــا بتحبني ولا الهواء عمرة مازارك،،،،،،،

    انا صحيح عارف كل الاعضاء وبعزهم كلهم بس انا معملش موقف زي دة مع حد انا كنت بعمل تجربه لبرنامج

    جديد عندى صحيح وكنت عاوز اشرف يعمل توقيع جديد لسهر

    ولما بعت ليها فكرة التوقيع سهر كانت مبسوطه جداً بيها

    ودة فرحني علشان هي كانت فرحانه بس فاجأة سهر خرجت من على الميل

    أيه اللى حصل معرفش قلت مممكن يكووون النور فصل فاجأة مالغايب ظروفه معاااااة بس خلاص





    نوفا وسهر الليالى معرفوش مين اللى حزف الايميل يوووة أخد الايميل

    لكن انا عرفت خلاص

    ياترا انتو عرفتو ولا لأ

    مستني اجاباتكو




    ونتقابل فى الغز القادم



    مع تحيات
    المفتش كرومبو


    اشرف النجمى



    المواضيع المتشابهه:

    • 25 - 3 - 2012 | 1:25 PM 1465 الصورة الرمزية الوفاء طبعي الوفاء طبعي
    • موضوع جميل وفكرة رائعة
      انا الصراحة معرفتش
      ههههههههههه

    • 25 - 3 - 2012 | 4:36 PM 1465 الصورة الرمزية دموع الصمت دموع الصمت
    • ههههههههههههههه
      هو انا في كل محضر لازم احضر

      يسلموووووووووووووو اشرف

    • 25 - 3 - 2012 | 8:29 PM 1465 الصورة الرمزية اسير الاحزان اسير الاحزان
    • اقتباس de الوفاء طبعي
      موضوع جميل وفكرة رائعة
      انا الصراحة معرفتش
      ههههههههههه

      تسلمى وفاء على مرورك

      ازاى مش عرفتى دى سهلة اوى

      المجرم هى (( ؟؟؟؟ ))


      اشرف


    • 25 - 3 - 2012 | 8:31 PM 1465 الصورة الرمزية اسير الاحزان اسير الاحزان
    • اقتباس de سحر الانوثة
      ههههههههههههههه
      هو انا في كل محضر لازم احضر

      يسلموووووووووووووو اشرف
      ايون لازم


      ايه فى اعتراض ههههههههههههههه

      منورة سحورة


      فين الحل

      تحياتى

      اشرف


    • 25 - 3 - 2012 | 9:06 PM 1465 الصورة الرمزية نوور نوور
    • يسلموووو اشرف ع الجريمة

      وانا بعتقد سحر الى سرقتو سورى

      بس هى كانت بتجرب برنامج جديد
      واكيد هيكون برنامج هكر
      ههههههههه


      يسلمووو
      ويا رب صح ومتضربش

    • 25 - 3 - 2012 | 9:06 PM 1465 الصورة الرمزية نوور نوور
    • يسلموووو اشرف ع الجريمة

      وانا بعتقد سحر الى سرقتو سورى

      بس هى كانت بتجرب برنامج جديد
      واكيد هيكون برنامج هكر
      ههههههههه


      يسلمووو
      ويا رب صح ومتضربش

    • 25 - 3 - 2012 | 9:12 PM 1465 الصورة الرمزية ẐเẕỊ žσẒỠ ẐเẕỊ žσẒỠ
    • هههههههههههههههههههههههههه
      اتورط يا عباث

      ههههههههههههههههههه

      ثهر شيفاها محضره المقشه جمبها
      وربنا يثتر على الى عمل العمله العثل دى
      قدى المنيله


    • 28 - 3 - 2012 | 7:12 AM 1465 الصورة الرمزية مـلاك الجنـه مـلاك الجنـه
    • تسلم ايدك اخويا اشرف على اللغز

      وانا بيتهيالى انها سحر

      لانها كانت بتعمل تجربه على برنامج جديد اكيد هوه برنامج الهكر

      وشكلها كانت طمعانه فى ايميل سهر فقالت اسرقه يلا زياده الخير خيرين

      يارب بقا يطلع صح

    • 28 - 3 - 2012 | 5:53 PM 1465 الصورة الرمزية دموع الصمت دموع الصمت
    • هو حد يتهم حالو
      ما هو باين انا اللي عملتها
      بس واضح انو مش انا

      انا بشك في مونىا
      ههههههههههههههههههه

    Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
    SEO by vBSEO

    تصميم النور اونلاين لخدمات الويب المتكاملة