Thread Back Search

** رواية القلب العاشق ** بقلمي ..

اضافه رد
  • 24 - 4 - 2012 | 7:29 PM 3713 الصورة الرمزية monY monY
  • ايه الجمال والحلاوة دى ياقلبى
    كنتى مخبيه علينا الحاجلت الجميله دى فين
    ياترى بقا انا فى القصه ولا لا ض29
    وبنتظار جديدك
    ومستنين باقى القصه بسرعه


  • 24 - 4 - 2012 | 7:45 PM 3713 الصورة الرمزية ** secret love ** ** secret love **
  • اقتباس de mony
    ايه الجمال والحلاوة دى ياقلبى

    كنتى مخبيه علينا الحاجلت الجميله دى فين
    ياترى بقا انا فى القصه ولا لا ض29
    وبنتظار جديدك
    ومستنين باقى القصه بسرعه
    تسلمي يا قلبي نورتي هنزل الحلقه حالا

  • 24 - 4 - 2012 | 7:52 PM 3713 الصورة الرمزية العاصفة الحزينة العاصفة الحزينة

  • بارك الله فيكى
    وجزا الله خيرا من دعى لي ورزقه بالمثل وأكثر

    وان تكرم المشرفين بتثبيت الموضوع وارسال رسالة الى الاعضاء تعلمهم بنشر الرواية او عمل بنر
    فسييكون هذا من المشاركه في الدلاله على الخير
    والدال على الخير كفاعله


  • 24 - 4 - 2012 | 7:56 PM 3713 الصورة الرمزية ** secret love ** ** secret love **
  • اقتباس de العاصفة الحزينة
    بارك الله فيكى
    وجزا الله خيرا من دعى لي ورزقه بالمثل وأكثر

    وان تكرم المشرفين بتثبيت الموضوع وارسال رسالة الى الاعضاء تعلمهم بنشر الرواية او عمل بنر
    فسييكون هذا من المشاركه في الدلاله على الخير

    والدال على الخير كفاعله
    يسلمووو نورت ان شاء الله يثبتوه

  • 24 - 4 - 2012 | 7:58 PM 3713 الصورة الرمزية ** secret love ** ** secret love **
  • استيقظت نهال ونظرت للساعة ثم نهضت ومشيت في خطوات مسرعه الى الباب وفتحته

    نهال : صباح الخير

    الاب محمود & الام ساميه : صباح النور يا نهال

    دخلت نهال الحمام ثم غسلت وجهها ثم بدلت ثيابها وخرجت لتفطر مع والدها ووالدتها

    ساميه : يلا يا نهولتي شدي حيلك انتي بقيتي في اخر سنه اهو يلا شدي حيلك بقا علشان نخلص

    نهال وهي مبتسمه : ان شاء الله يا ماما

    محمود : بالتوفيق يابنتي ان شاء الله

    ابتسمت نهال لوالدها ووالدتها

    نهال : هروح بقا اشوف امنيه علشان ننزل مع بعض

    ساميه : خلي بالك من نفسك

    نزلت نهال من على السلم بخطوات سريعة جدا ثم دقت على باب في الطابق الثاني

    ثم فتحت لها صديقتها المقربه امنيه

    امنيه : نهال حبيبتي اتفضلي

    نهال : مافيش وقت روحي هاتي شنطتك ويلا بسرعه

    امنيه : يخربيت ام السربعة اللي انتي مسربعهالي محسساني ان ورانا الوزاره

    نهال : ههههههههههههههه اخلصي طيب

    دخلت امنيه شقتها لتجيب حقيبتها المدرسيه وانتظرتها نهال في الخارج

    ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **

    يوسف وهو يغني ويصعد على السلم

    يوسف : العب العب العب اه يا سيدي العب العب العب اه ياروحي عامل لي فيها ابو تريكه
    نهال هي تضحك وتنظر الى السلم وتقول في نفسها : ايه الاهبل ده بس بجد صوته حلو

    يوسف وهو ينظر لباب صديقه مصطفى الاخ الاكبر لامنيه وقع نظره على نهال فنظرت له وابتسمت

    فابتسم هو الاخر وقال وهو يصعد درجات السلم في بطئ : يا اما القمر عالباب اروح اناديله يا اما ارد الباب ولا اناديله

    يمه اما

    حاولت نهال ان لا تبين له انها ستنفجر من الضحك وحاولت ان تمسك نفسها

    يوسف : اضحكي اضحكي علشان ماتنفجريش وتفضحي الدنيا

    و لم تقدر نهال ان تمنع ضحكاتها فانفجرت من الضحك وهنا طلعت امنيه


    امنيه : اهلا يا مصطفى خش يوسف جوا يلا يا نهال

    مصطفى نظر نظرة عميقة لوجه نهال الطفولي البرئ ثم استدار ودخل وتوجه الى غرفه يوسف


    انتظرووووووني في الحلقه التانيه ( سفسفس )

    ملاحظة : الشخصية اللي اسمها امنيه في الروايه هي ^^ monY

  • 24 - 4 - 2012 | 8:04 PM 3713 الصورة الرمزية monY monY
  • ايه الحلاوه دى يا مرمورة
    بس انا امنيه دى ض29
    بس لو انا يبقى شكلى وحش اوى انه مش يرد عليا اهه اهه
    منتظرين الحلقه القادمه يا قلبى

  • 24 - 4 - 2012 | 8:05 PM 3713 الصورة الرمزية العاصفة الحزينة العاصفة الحزينة
  • كثير كثير كثير كثير رائعة شوقتنى على انتظار الحلقة الثانية
    بئزن الله هتكون جميلة جدا جدا جدا
    تسلم ايدك يا مرااااااااااااااااااااام
    ربنا يبارك فيكى يا اختى


  • 24 - 4 - 2012 | 8:14 PM 3713 الصورة الرمزية ** secret love ** ** secret love **
  • اقتباس de العاصفة الحزينة
    كثير كثير كثير كثير رائعة شوقتنى على انتظار الحلقة الثانية

    بئزن الله هتكون جميلة جدا جدا جدا
    تسلم ايدك يا مرااااااااااااااااااااام

    ربنا يبارك فيكى يا اختى

    تسلم يارب ان شاء الله حلقه سفسفس هتعجبكم وماتحرمنيش من مرورك الرائع

  • 24 - 4 - 2012 | 8:16 PM 3713 الصورة الرمزية ** secret love ** ** secret love **
  • اقتباس de mony
    ايه الحلاوه دى يا مرمورة
    بس انا امنيه دى ض29
    بس لو انا يبقى شكلى وحش اوى انه مش يرد عليا اهه اهه
    منتظرين الحلقه القادمه يا قلبى
    اه طبعا انتي امنيه بس انا مش مطلعاكي وحشه وبعدين اعمل لك ايه الواد عجبته نهال فطنشك ههههههههههه

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

تصميم النور اونلاين لخدمات الويب المتكاملة